Megpróbálunk Önnek a leggyakoribb kérdésekre válaszolni, de ha mégsem talál válaszainkban kielégítő információt, írjon nekünk e-mailt a szerviz@autodanubia.hu címre.

1. HA RENDELNI KELL, MIKORRA LESZ ALKATRÉSZEM?

Kollégáink raktárkészletről, illetve az országos nagykereskedelmi hálózatból szerzik be a rendelt alkatrészt. Amennyiben a beszerzés igénye gyári megrendelést kíván, azt a németországi kollégák elégítik ki, melynek átfutási ideje az ő szállítási készségüktől függően 3-5 munkanap.

2. KELL-E ELŐLEGET VINNEM AZ ALKATRÉSZRENDELÉSEMHEZ?

Nagyobb értékű alkatrész, illetve pl. kulcsok, zárak rendelése esetén 50% előleget kell felvennünk.
Az előleg mértékének tekintetében igyekszünk több szempontot figyelembe venni, így nem mindig az alkatrész értéke a döntő.

3. MILYEN OKMÁNYOKRA VAN SZÜKSÉG, HA ALKATRÉSZT SZERETNÉK RENDELNI?

Kollegáinknak alapesetben alváz- illetve motorszámra van szükségük az alkatrészek pontos beazonosításához.
Amennyiben pl. kulcsot szeretne rendelni, mindenképpen szükségünk van a forgalmi engedély, illetve az autó adatait tartalmazó “Car-Pass” kártyára.

4. MI A TEENDŐ, HA HIÁNYZIK AZ AUTÓM BIZTONSÁGI “CAR-PASS” KÁRTYÁJA?

Lehetőség van az autó biztonsági adatainak gyárból való lekérdezésére. Ehhez szükségünk van a forgalmi engedélyre, valamint a tulajdonos személyazonosságát igazoló okmányra.
Fel kell hívnunk figyelmét, hogy a lekérdezett adatlap a gépjármű újkori adatait tartalmazza, így ha bármilyen javításból származóan valamelyik adat megváltozott, azért felelősséget nem tudunk vállalni, és a rendelt alkatrészt visszavenni nem áll módunkban.

5. HA GUMIABRONCSOT SZERETNÉK VÁSÁROLNI, MILYEN PARAMÉTEREKET KELL MEGADNOM?

Szükségünk van a gumiabroncs pontos méretére, ami az abroncs oldaláról olvasható le, pl. 185/65 R 15 88H.
Ezek a fő paraméterek nyújtanak segítséget alkatrészes kollégáinknak, hogy segítségére legyen új téli vagy nyári gumiabroncsa vásárlásakor.